12.09.2018
Učebný zdroj: Themen aktuell 1, 2 | |
Orientácia v meste | |
---|---|
Téma | Obsahový štandard |
Úvod do témy | slovná zásoba |
Predložky s 3. a 4. pádom | opakovanie a doplnenie predložiek |
Slovesá stellen, stehen, legen, liegen a lassen | práca s pracovným zošitom |
Precvičovanie gramatických javov | posluchové texty 6, 7, 9 |
Berlín – hlavné mesto SRN | základné krajino-vedné informácie |
Orientácia v meste – zhrnutie a opakovanie | precvičovanie, práca s pracovným zošitom |
Kúpiť a darovať | |
Téma | Obsahový štandard |
Úvod do témy | slovná zásoba |
„Želania, želania“ | práca s textom |
Skloňovanie podstatných mien – D, A | skloňovanie podstatných mien |
Posluchové cvičenia | posluch s porozumením |
Pozvanie na oslavu | štruktúra, obsah, slovná zásoba |
Osobné zámená | skloňovanie osobných zámen |
Stupňovanie prídavných mien a prísloviek | pravidelné a nepravidelné stupňovanie |
„Teraz som šťastnejší“ | čítanie s porozumením |
Kúpiť a darovať – zhrnutie a opakovanie | precvičovanie, práca s pracovným zošitom |
Nemecký jazyk a literatúra | |
Téma | Obsahový štandard |
Úvod do témy | slovná zásoba |
Nemecky hovoriace krajiny | základné informácie – forma cvičení |
Známe osobnosti Nemecka a Rakúska | kvíz – posluch s porozumením |
Radové číslovky | dátum a roky - precvičovanie |
Genitív podstatných mien | práca s textom |
Symboly miest nemecky hovoriacich krajín | priraďovanie obrázkov ku krátkym textom |
„Srdce Európy“ | čítanie s porozumením |
Zhrnutie témy a opakovanie | precvičovanie, práca s pracovným zošitom |
Výzor a osobnosť | |
Téma | Obsahový štandard |
Úvod do témy, opakovanie stupňovania | slovná zásoba |
Prídavné mená | skloňovanie prídavných mien |
„Našli ste svoj štýl?“ | práca s textom |
Posluchové texty 16 | tvorba dialógov |
Text o pankáčovi | čítanie s porozumením, diskusia |
Zhrnutie a opakovanie | precvičovanie, práca s pracovným zošitom |
1. Školská písomná práca | Testovanie gramatických javov v kombinácii s novou lexikou |
Oprava písomnej práce | |
Škola, vzdelanie a povolanie | |
Téma | Obsahový štandard |
Vstupná koláž | slovná zásoba |
Vedľajšia veta so spojkou „weil“ | práca s textom, precvičovanie gramatického javu |
Préteritum modálnych slovies | préteritum modálnych slovies |
„Ste spokojný so svojím povolaním?“ | práca s textom, precvičovanie gramatického javu |
Školský systém v SRN | schematické znázornenie školského systému |
Vedľajšia veta so spojkou „wenn“ | stavba vedľajšej vety |
Pracovné ponuky (obchodná korešpondencia) | čítanie ponúk, príprava na písanie žiadosti |
Zhrnutie a opakovanie | precvičovanie, práca s pracovným zošitom |
Zábava a televízia | |
Téma | Obsahový štandard |
Úvod do témy | programová štruktúra |
Zvratné slovesá, listy čitateľov | časovanie zvratných slovies, postavenie vetných členov |
Predložkové väzby slovies | predložkové väzby slovies, cvičenia |
Podmieňovací spôsob | tvorenie podmieňovacieho spôsobu |
Text o Gabrielle Riedel | diskusia o pouličných umelcoch |
Práca s časopisom SPITZE | lúštenie tajničky, čítanie príbehu |
Zhrnutie témy, opakovanie | precvičovanie, práca s pracovným zošitom |
Zábava a televízia | |
Téma | Obsahový štandard |
Úvod do témy | slovná zásoba |
Prídavné mená | skloňovanie stupňovaných prídavných mien |
Posluchové texty 4, 6 | precvičovanie slovnej zásoby |
Problémy s autom | posluch s porozumením |
Výrobný proces | trpný rod |
Práca na smeny | čítanie s porozumením |
Posluchový text 15 | posluch s porozumením |
Záverečná písomná práca | |
Oprava písomnej práce | |
Opakovanie a záverečná klasifikácia | zhrnutie učiva |