12.09.2018
Ideme do reštaurácie | 3 |
---|---|
Úvod do témy | |
Počúvanie a čítanie s porozumením | |
Voľný čas s priateľmi | 4 |
Počúvanie a čítanie s porozumením | |
Podmieňovací spôsob v prítomnosti | |
Podmieňovací spôsob v prítomnosti (gramatické cvičenia) | |
Francúzska kuchyňa | 8 |
Čítanie s porozumením | |
Recepty v kuchyni (francúzskej, slovenskej) | |
Počúvanie a čítanie s porozumením | |
Výrazy množstva (gramatické cvičenia) | |
Zámeno en | |
Potulky po francúzskych regiónoch (Normandia) | 11 |
Počúvanie s porozumením | |
Mapka Francúzska so symbolmi pre jednotlivé oblasti | |
Francúzsko reálie | |
Stravovanie vo Francúzsku | |
Fonetika | |
Tvorenie dialógov | |
Písomný prejav, príprava francúzskej večere pre priateľov | |
Zhrnutie, opakovanie | |
Spoločenské správanie pri jedle | 7 |
Práca s východiskovým materiálom, obrázky rôznych situácií | |
Posluchové cvičenia | |
Spôsoby stravovania sa vo Francúzsku | |
Opakovanie, zhrnutie | |
1. školská písomná práca, oprava | |
Víkend | 3 |
Úvod do témy | |
Dialógy k téme | |
Posluchové texty | |
Dom na vidieku | 7 |
Počúvanie a čítanie s porozumením | |
Konjuktív v prítomnosti | |
Tvorenie a použitie konjuktívu | |
Konjuktív opakovanie a zhrnutie | |
Na trhovisku | 4 |
Počúvanie a čítanie s porozumením | |
Vzťažné zámená | |
Vzťažné zámená – gramatické cvičenia | |
Rôznorodosť svetových jazykov | 6 |
Posluch s porozumením | |
Viacjazyčnosť v Európskej únii (práca s textami) | |
Zámená EN a Y | |
Opakovanie a zhrnutie celku | |
Normandia | 3 |
Úvod do témy | |
Čítanie s porozumením | |
Voľný čas | 10 |
Úvod do témy (východiskové texty) | |
Fonetické cvičenia | |
Ústny prejav (navrhnutie programu na voľný čas) | |
Víkend vo Francúzsku | |
Francúzština a jej postavenie vo svete | |
Opakovanie a zhrnutie celku | |
2. školská písomná práca |