12.09.2018
Zmysel pre identitu U1 | 27 |
---|---|
Upevňovanie učiva | |
Multikultúrna spoločnosť | |
Prítomný jednoduchý a prítomný priebehový čas | |
Psychometrické testy | |
Výber povolania | |
Písanie – neformálny list | |
Perspektívy Európskej únie | |
Upevňovanie učiva | |
Kontrolný test | |
Oprava kontrolného testu | |
Práca v SAC | |
Práca s časopisom Friendship | |
V oku mysle U2 | 26 |
Schopnosť myslieť | |
Modálne slovesá: schopnosť, dovolenie, povinnosť, odporučenie | |
Pravidlá a smernice | |
Identifikácia zločinca | |
Kriminalita | |
Situačná úloha | |
Písanie – neformálny list (vedieť poradiť priateľovi) | |
Frázové slovesá, predložky | |
Športy a hry | |
Upevňovanie učiva | |
Kontrolný test | |
Oprava kontrolného testu | |
SAC | |
Časopis Friendship | |
Vzostupy a pády ľudstva U3 | 27 |
Veda a technika | |
Časy používané v rozprávaní | |
Spojky as, when while | |
Prvá školská písomná práca | |
Oprava prvej školskej písomnej práce | |
Oživenie minulosti | |
Rozprávanie | |
Písomný prejav- opis | |
Určitý člen a nulový člen | |
Parlamentná monarchia | |
Typy TV programov | |
Upevňovanie učiva | |
Kontrolný test | |
Oprava kontrolného testu | |
Práca v SAC | |
Práca s časopisom Friendship | |
Čo nás očakáva U4 | 26 |
Zamestnania v budúcnosti | |
Vyjadrenie budúcnosti | |
Časové vety | |
Slovotvorba | |
Posluch | |
Rozprávanie o budúcnosti | |
Písomný prejav - sťažnosť | |
Frázové slovesá | |
Rodina | |
Upevňovanie učiva | |
Kontrolný test | |
Oprava kontrolného testu | |
Práca v SAC | |
Práca s časopisom Friendship | |
Sláva a majetok U5 | 27 |
Vzory a ideály | |
Modálne slovesá | |
Spájacie výrazy | |
Počúvanie s porozumením | |
Voľný čas | |
Písomný prejav - esej | |
2. školská písomná práca | |
Oprava 2. školskej písomnej práce | |
Obchod a nakupovanie | |
Vzory a ideály | |
Kultúra a umenie | |
Upevňovanie učiva | |
Klasifikácia a diskusia | |
Zhodnotenie práce za druhý polrok školského roka |