12.09.2018
Pokročilí | |
Učebný zdroj : Tangram aktuell 2, 3 | |
Časopis Spitze | |
ORGANIZÁCIA | |
---|---|
Téma | Obsahový štandard |
Orientácia | Organizačné pokyny, oboznámenie s učebným plánom a kritériami hodnotenia |
Diskusia na tému moje prázdniny | |
SPOMIENKY | |
Téma | Obsahový štandard |
Míľniky života | Collage – práca s lexikou |
Životopis | Posluch s porozumením – doplňovací text |
Rozhovory na danú tému | |
Nácvik písania vlastného životopisu | |
Slávne osobnosti | Popis obrázkov, práca s textom |
Préteritum – základné pravidlá tvorenia | |
Asociácie a spomienky | Posluch s porozumením |
Práca s posluchovým textom - spojky „als“ a „wenn“ | |
Upevňovanie učiva | |
Spomienky z detstva | Voľné rozprávanie |
„Na to nikdy nezabudnem“ | História pádu Berlínskeho múra – posluchový text |
Plusquamperfektum | |
Upevňovanie učiva | |
Berlín – hlavné mesto SRN | Pamätihodnosti Berlína – práca s internetom |
Prezentácie | |
Medzi riadkami | Časové spojky –precvičovanie |
Záverečná písomná práca | Testovanie slovnej zásoby, gramatických javov a rečových zručností |
Oprava a analýza | |
„Aktuelles“ in SPITZE | Práca s obrázkami |
CESTOVANIE A HOTELY | |
Téma | Obsahový štandard |
Objavte Lipsko | Práca s fotografiami a krátkymi textami |
Prenocovanie v cudzom meste | Práca s prospektami hotelov a piktogramami – vyhľadávanie informácií |
Telefonický rozhovor | |
Nepriama otázka | Posluch s porozumením |
Tvorenie dialógov | |
Formálny list | Nácvik písania formálneho listu |
Navštívte Graz | Posluchový text a práca s plánom mesta |
Orientácia v meste | |
Počasie v Európe | Práca s meteorologickou mapou |
Tvorenie prídavných mien | |
Miniprojekt | |
Ročné obdobia | Práca s textom |
Autotest | Testovanie gramatických javov v spojení s novou lexikou |
E –„Tón robí hudbu“ | Nácvik piesne |
„Aktuelles“ in SPITZE | Práca s textom |
KOMUNIKÁCIA - VYBRATÉ ZO ŽIVOTA | |
Téma | Obsahový štandard |
Ľudia v rôznych situáciách | Rozprávanie podľa obrázkov, |
Posluch s porozumením | |
V obchodnom dome – tvorenie dialógov | |
Zísavanie rôznych druhov informácií | Diskusia |
Komunikácia medzi spolužiakmi | Anketa – tvorenie, realizácia |
Návšteva knižnice Goethe-inštitútu | Interaktívna hodina- medziľudské vzťahy |
Zoznámenie sa multimediálnym fondom knižnice | |
Internet v škole | Práca s inzerátmi, odpovede na podnety |
„Aktuelles in SPITZE“ | Čítanie s porozumením |
Vianočné zvyky, tradície | |
Polročná písomná práca | Testovanie gramatiky a lexiky |
Testovanie písomného prejavu | |
Analýza testu | |
MEDZIĽUDSKÉ VZŤAHY | |
Téma | Obsahový štandard |
Hľadanie partnera | Práca s inzerátmi |
Posluch s porozumením | |
Nácvik písania | |
Čo znamená pre teba partnerstvo | Zvratné slovesá – práca s textom |
Slovesné predložkové väzby | |
Interwiev - nácvik | |
„Sám alebo s partnerom..?“ | Čítanie s porozumením |
Diskusia k textu | |
Práca s doplnkovým textom/ AB | |
Upevňovanie učiva | |
Kontrolný test | Testovanie slovnej zásoby, gramatických javov a rečových zručností |
Významné udalosti v rodine | Tvorba dialógov, posluchové cvičenie |
Práca s obrázkami a pozvaniami, Posluch s porozumením | |
Priatelia pre život | Diskusia k téme priateľstvo |
Vzťažné zámená a vzťažné vety | |
Úvaha na tému priateľstvo | |
Tón robí hudbu | Nácvik piesne |
Aktuelles in „Spitze“ | Práca s doplnkovým textom |
FANTASTICÉ A TAJOMNÉ | |
Téma | Obsahový štandard |
Osobné zážitky | Práca s textom – skupinová práca |
Účelové vety a infinitívna konštrukcia „ um.....zu“ | |
Posluch s porozumením – AB | |
Nácvik písania | |
Tajomné veci, povery | Rozhovory o poverách a klišé – upevňovanie učiva – AB |
Nácvik písania | |
Rozhovory o budúcnosti | Obrázok ako podnet na rozprávanie |
Posluch s porozumením | |
Futur I - práca s krátkymi textami | |
Práca s posluchovým textom | |
Tón robí hudbu | Práca s piesňou |
Alternatívna medicína | Diskusia k téme, lexika |
Čítanie s porozumením, rozšírenie slovnej zásoby | |
Trpný rod – tvorenie a použitie | |
Upevňovanie učiva | |
Opis obrázkov, tvorenie dialógov | |
Choroby a liečebné prostriedky | Práca s textom |
Medzi riadkami | Čítanie s porozumením – doplňovací text |
Kontrolný test | Testovanie slovnej zásoby, gramatických javov a rečových zručností |
Aktuelles in Spitze | Práca s doplnkovými textami |
Obrázok ako podnet na rozprávanie |