12.09.2018
| Pokročilí | |
| Učebný zdroj : Tangram aktuell 2, 3 | |
| Časopis Spitze | |
| ORGANIZÁCIA | |
|---|---|
| Téma | Obsahový štandard |
| Orientácia | Organizačné pokyny, oboznámenie s učebným plánom a kritériami hodnotenia |
| Diskusia na tému moje prázdniny | |
| SPOMIENKY | |
| Téma | Obsahový štandard |
| Míľniky života | Collage – práca s lexikou |
| Životopis | Posluch s porozumením – doplňovací text |
| Rozhovory na danú tému | |
| Nácvik písania vlastného životopisu | |
| Slávne osobnosti | Popis obrázkov, práca s textom |
| Préteritum – základné pravidlá tvorenia | |
| Asociácie a spomienky | Posluch s porozumením |
| Práca s posluchovým textom - spojky „als“ a „wenn“ | |
| Upevňovanie učiva | |
| Spomienky z detstva | Voľné rozprávanie |
| „Na to nikdy nezabudnem“ | História pádu Berlínskeho múra – posluchový text |
| Plusquamperfektum | |
| Upevňovanie učiva | |
| Berlín – hlavné mesto SRN | Pamätihodnosti Berlína – práca s internetom |
| Prezentácie | |
| Medzi riadkami | Časové spojky –precvičovanie |
| Záverečná písomná práca | Testovanie slovnej zásoby, gramatických javov a rečových zručností |
| Oprava a analýza | |
| „Aktuelles“ in SPITZE | Práca s obrázkami |
| CESTOVANIE A HOTELY | |
| Téma | Obsahový štandard |
| Objavte Lipsko | Práca s fotografiami a krátkymi textami |
| Prenocovanie v cudzom meste | Práca s prospektami hotelov a piktogramami – vyhľadávanie informácií |
| Telefonický rozhovor | |
| Nepriama otázka | Posluch s porozumením |
| Tvorenie dialógov | |
| Formálny list | Nácvik písania formálneho listu |
| Navštívte Graz | Posluchový text a práca s plánom mesta |
| Orientácia v meste | |
| Počasie v Európe | Práca s meteorologickou mapou |
| Tvorenie prídavných mien | |
| Miniprojekt | |
| Ročné obdobia | Práca s textom |
| Autotest | Testovanie gramatických javov v spojení s novou lexikou |
| E –„Tón robí hudbu“ | Nácvik piesne |
| „Aktuelles“ in SPITZE | Práca s textom |
| KOMUNIKÁCIA - VYBRATÉ ZO ŽIVOTA | |
| Téma | Obsahový štandard |
| Ľudia v rôznych situáciách | Rozprávanie podľa obrázkov, |
| Posluch s porozumením | |
| V obchodnom dome – tvorenie dialógov | |
| Zísavanie rôznych druhov informácií | Diskusia |
| Komunikácia medzi spolužiakmi | Anketa – tvorenie, realizácia |
| Návšteva knižnice Goethe-inštitútu | Interaktívna hodina- medziľudské vzťahy |
| Zoznámenie sa multimediálnym fondom knižnice | |
| Internet v škole | Práca s inzerátmi, odpovede na podnety |
| „Aktuelles in SPITZE“ | Čítanie s porozumením |
| Vianočné zvyky, tradície | |
| Polročná písomná práca | Testovanie gramatiky a lexiky |
| Testovanie písomného prejavu | |
| Analýza testu | |
| MEDZIĽUDSKÉ VZŤAHY | |
| Téma | Obsahový štandard |
| Hľadanie partnera | Práca s inzerátmi |
| Posluch s porozumením | |
| Nácvik písania | |
| Čo znamená pre teba partnerstvo | Zvratné slovesá – práca s textom |
| Slovesné predložkové väzby | |
| Interwiev - nácvik | |
| „Sám alebo s partnerom..?“ | Čítanie s porozumením |
| Diskusia k textu | |
| Práca s doplnkovým textom/ AB | |
| Upevňovanie učiva | |
| Kontrolný test | Testovanie slovnej zásoby, gramatických javov a rečových zručností |
| Významné udalosti v rodine | Tvorba dialógov, posluchové cvičenie |
| Práca s obrázkami a pozvaniami, Posluch s porozumením | |
| Priatelia pre život | Diskusia k téme priateľstvo |
| Vzťažné zámená a vzťažné vety | |
| Úvaha na tému priateľstvo | |
| Tón robí hudbu | Nácvik piesne |
| Aktuelles in „Spitze“ | Práca s doplnkovým textom |
| FANTASTICÉ A TAJOMNÉ | |
| Téma | Obsahový štandard |
| Osobné zážitky | Práca s textom – skupinová práca |
| Účelové vety a infinitívna konštrukcia „ um.....zu“ | |
| Posluch s porozumením – AB | |
| Nácvik písania | |
| Tajomné veci, povery | Rozhovory o poverách a klišé – upevňovanie učiva – AB |
| Nácvik písania | |
| Rozhovory o budúcnosti | Obrázok ako podnet na rozprávanie |
| Posluch s porozumením | |
| Futur I - práca s krátkymi textami | |
| Práca s posluchovým textom | |
| Tón robí hudbu | Práca s piesňou |
| Alternatívna medicína | Diskusia k téme, lexika |
| Čítanie s porozumením, rozšírenie slovnej zásoby | |
| Trpný rod – tvorenie a použitie | |
| Upevňovanie učiva | |
| Opis obrázkov, tvorenie dialógov | |
| Choroby a liečebné prostriedky | Práca s textom |
| Medzi riadkami | Čítanie s porozumením – doplňovací text |
| Kontrolný test | Testovanie slovnej zásoby, gramatických javov a rečových zručností |
| Aktuelles in Spitze | Práca s doplnkovými textami |
| Obrázok ako podnet na rozprávanie |