12.09.2018
Matrix-foundation | |
Rodina a priatelia U5 | |
---|---|
Téma | Obsahový štandard |
Upevňovanie učiva | Cvičenia na zopakovanie gramatického a lexikálneho učiva, rečové zručnosti |
Dlhý a šťastný život | Čítanie s porozumením – odpovede na otázky |
Rodina | Slovná zásoba – rodinné vzťahy |
Prídavné mená | Stupňovanie – tvorenie komparatívu a superlatívu, správne použitie tvarov príd. mien - pravidelné a nepravidelné |
Priatelia | Slovná zásoba – charakterové vlastnosti – priraďovanie k obrázkom, počúvanie s porozumením |
Objednanie jedla v reštaurácii | Počúvanie s porozumením – názvy jedál, ceny, zdvorilostné frázy |
Členy | Pravidlá a používanie určitého, neurčitého a nulového člena, precvičenie použitia pravidiel |
Písanie – opis osoby | Štruktúra a slovná zásoba pri písaní opisu, spájacie výrazy, samostatná tvorba opisu |
Upevňovanie učiva | Cvičenia na zopakovanie gramatického a lexikálneho učiva, rečové zručnosti |
Kontrolný test | Testovanie prebratého učiva |
Práca v SAC | |
Práca a povolania U6 | |
Téma | Obsahový štandard |
Pracovné prostredie | Čítanie s porozumením – výber správnej možnosti, spájanie protikladných výrazov, slovná zásoba – štádiá v práci |
Modálne slovesá – opisné tvary | Tvorenie opisných tvarov modálnych slovies, pravidlá používania – vyjadrenie povinnosti |
Precvičovanie použitia modálnych slovies | |
Správne povolanie | Slovná zásoba – druhy povolaní, počúvanie s porozumením, väzby prídavných mien s predložkami |
1. školská písomná práca | Písanie odporúčaného slohového útvaru |
Oprava 1. školskej písomnej práce | |
Pracovný pohovor | Ústny prejav – tvorenie otázok a schopnosť odpovedať pri pracovnom pohovore |
Práca v zahraničí | Čítanie s porozumením – pravdivé/nepravdivé výroky, práca so slovníkmi |
Modálne slovesá | Pravidlá v používaní modál. slovesa |
Should/ should not – na vyjadrenie rady alebo odporúčania | |
Písanie – neformálny list | Štruktúra a slovná zásoba pri písaní neformál. listu, požiadanie priateľa o informácie |
Upevňovanie učiva | Cvičenia na zopakovanie gramatického a lexikálneho učiva, rečové zručnosti |
Kontrolný test | Testovanie prebratého učiva |
Hodnotenie práce za 1. polrok | |
Práca v SAC | |
Hudba U7 | |
Téma | Obsahový štandard |
Klasická alebo populárna hudba | Slovná zásoba – hudobné štýly, ustálené spojenia, čítanie s porozumením, usporiadanie informácií, odpovede na otázky |
Minulý čas priebehový | Forma a použitie, tvorenie kladnej, zápornej vety , otázky a krátkej odpovede |
Záporné predpony prídavných mien | Počúvanie s porozumením – pravdivé/nepravdivé výroky, získať informácie z počutého textu, priraďovanie zápor. predpôn k príd. menám vyjadrujúcim charakterové vlastnosti |
Vyjadrenie rezervácie | Počúvanie s porozumením – slovná zásoba – rezervácia v hoteli, v reštaurácii, lístkov na koncert, ústny prejav – tvorenie rozhovorov |
Hudba a móda | Čítanie s porozumením – zisťovanie / priraďovanie informácií k textu |
Slovesné väzby | Tvorenie a použitie slovesných väzieb: sloveso + infinitív, sloveso + ing tvar |
Písanie - príbeh | Štruktúra a slovná zásoba, použitie osobných a predmetových zámen pri písaní príbehu podľa obrázkov |
Upevňovanie učiva | Cvičenia na zopakovanie gramatického a lexikálneho učiva, rečové zručnosti |
Kontrolný test | Testovanie prebratého učiva |
2. školská písomná práca | Písanie odporúčaného slohového útvaru |
Oprava 2. školskej písomnej práce | |
Hodnotenie práce za 2. polrok | |
Práca v SAC |