12.09.2018
| Matrix-foundation | |
| Rodina a priatelia U5 | |
|---|---|
| Téma | Obsahový štandard |
| Upevňovanie učiva | Cvičenia na zopakovanie gramatického a lexikálneho učiva, rečové zručnosti |
| Dlhý a šťastný život | Čítanie s porozumením – odpovede na otázky |
| Rodina | Slovná zásoba – rodinné vzťahy |
| Prídavné mená | Stupňovanie – tvorenie komparatívu a superlatívu, správne použitie tvarov príd. mien - pravidelné a nepravidelné |
| Priatelia | Slovná zásoba – charakterové vlastnosti – priraďovanie k obrázkom, počúvanie s porozumením |
| Objednanie jedla v reštaurácii | Počúvanie s porozumením – názvy jedál, ceny, zdvorilostné frázy |
| Členy | Pravidlá a používanie určitého, neurčitého a nulového člena, precvičenie použitia pravidiel |
| Písanie – opis osoby | Štruktúra a slovná zásoba pri písaní opisu, spájacie výrazy, samostatná tvorba opisu |
| Upevňovanie učiva | Cvičenia na zopakovanie gramatického a lexikálneho učiva, rečové zručnosti |
| Kontrolný test | Testovanie prebratého učiva |
| Práca v SAC | |
| Práca a povolania U6 | |
| Téma | Obsahový štandard |
| Pracovné prostredie | Čítanie s porozumením – výber správnej možnosti, spájanie protikladných výrazov, slovná zásoba – štádiá v práci |
| Modálne slovesá – opisné tvary | Tvorenie opisných tvarov modálnych slovies, pravidlá používania – vyjadrenie povinnosti |
| Precvičovanie použitia modálnych slovies | |
| Správne povolanie | Slovná zásoba – druhy povolaní, počúvanie s porozumením, väzby prídavných mien s predložkami |
| 1. školská písomná práca | Písanie odporúčaného slohového útvaru |
| Oprava 1. školskej písomnej práce | |
| Pracovný pohovor | Ústny prejav – tvorenie otázok a schopnosť odpovedať pri pracovnom pohovore |
| Práca v zahraničí | Čítanie s porozumením – pravdivé/nepravdivé výroky, práca so slovníkmi |
| Modálne slovesá | Pravidlá v používaní modál. slovesa |
| Should/ should not – na vyjadrenie rady alebo odporúčania | |
| Písanie – neformálny list | Štruktúra a slovná zásoba pri písaní neformál. listu, požiadanie priateľa o informácie |
| Upevňovanie učiva | Cvičenia na zopakovanie gramatického a lexikálneho učiva, rečové zručnosti |
| Kontrolný test | Testovanie prebratého učiva |
| Hodnotenie práce za 1. polrok | |
| Práca v SAC | |
| Hudba U7 | |
| Téma | Obsahový štandard |
| Klasická alebo populárna hudba | Slovná zásoba – hudobné štýly, ustálené spojenia, čítanie s porozumením, usporiadanie informácií, odpovede na otázky |
| Minulý čas priebehový | Forma a použitie, tvorenie kladnej, zápornej vety , otázky a krátkej odpovede |
| Záporné predpony prídavných mien | Počúvanie s porozumením – pravdivé/nepravdivé výroky, získať informácie z počutého textu, priraďovanie zápor. predpôn k príd. menám vyjadrujúcim charakterové vlastnosti |
| Vyjadrenie rezervácie | Počúvanie s porozumením – slovná zásoba – rezervácia v hoteli, v reštaurácii, lístkov na koncert, ústny prejav – tvorenie rozhovorov |
| Hudba a móda | Čítanie s porozumením – zisťovanie / priraďovanie informácií k textu |
| Slovesné väzby | Tvorenie a použitie slovesných väzieb: sloveso + infinitív, sloveso + ing tvar |
| Písanie - príbeh | Štruktúra a slovná zásoba, použitie osobných a predmetových zámen pri písaní príbehu podľa obrázkov |
| Upevňovanie učiva | Cvičenia na zopakovanie gramatického a lexikálneho učiva, rečové zručnosti |
| Kontrolný test | Testovanie prebratého učiva |
| 2. školská písomná práca | Písanie odporúčaného slohového útvaru |
| Oprava 2. školskej písomnej práce | |
| Hodnotenie práce za 2. polrok | |
| Práca v SAC |