Príbeh Koenigsegg je jedným zo skromných začiatkov, oddanosti vízii a neústupného záväzku k automobilovej dokonalosti. Pozrite sa na časovú os nižšie, aby ste zistili, odkiaľ sme prišli. Jediný príbeh, ktorý je vzrušujúcejší ako to, kde sme boli, je ten, kam sa chystáme v budúcnosti!
O dva roky neskôr bol predstavený prvý výtvor s označením Koenigsegg, ktorý trval dva roky práce. Vodičov ako Rickard Rydell, Picko Troberg a Calle Rosenblad po jeho vyskúšaní zaujali. Nastal čas predstaviť značku potenciálnym kupujúcim z celého sveta. A preto bol zvolený filmový festival v Cannes. O niekoľko rokov neskôr zažil prvý model Koenigsegg CC8S hviezdny debut na najdôležitejších svetových autosalónoch: Paríž, Ženeva ... Až nakoniec, v roku 2002, sa Christianov sen splnil. V tom istom roku bol motor Koenigsegg CC8S certifikovaný Guinnessovými svetovými rekordmi ako najsilnejší motor v sériovo vyrábanom automobile ... Na celom svete!
22. februára 2003 úplne vyhorela jedna z tovární. Oheň sa podarilo uhasiť až s pomocou štyridsiatich hasičov, obyvateľov Margretetorpu a okoloidúcich. Podarilo sa zachrániť autá, motory, náhradné diely a iné príslušenstvo. Vyšetrovaním sa zistilo, že oheň vznikol skratom v umývačke riadu vo firemnej kuchyni a rozšíril sa vďaka streche, ktorá bola vyplnená senom. Ešte v ten deň sa všetok materiál a autá presunuli do neďalekej bývalej základne Švédskeho vojenského letectva blízko mesta Ängelholm. Po pár dňoch sa rozhodlo, že tam zostanú, kým sa nepodarí obnoviť výrobu.
Filozofia spoločnosti Koenigsegg je zameraná výlučne na výkon. Každý jednotlivý detail vozidla Koenigsegg sa porovnáva s našim pokračujúcim cieľom: zvýšiť výkon vozidla. To sa odráža vo všetkom, čo robíme. Nič nie je zanedbateľné. Spôsob, akým si vyberáme naše suroviny, personál, nastavenie našich zariadení, softvér, nástroje, systémy a údržba. Všetko. Každý aspekt vývojového procesu je zameraný na výkon, a to nielen pokiaľ ide o výkon a rýchlosť, ale aj o všetky výsledky. Od pohonnej jednotky po bezpečnosť - každá časť musí umožniť vozidlu podať čo najlepší výkon.
Všetko od starostlivého ukladania vopred pripravených uhlíkových vlákien po interiér modelu Koenigsegg je starostlivo vyrobené. Vzhľadom na schopnosť našich zákazníkov ovplyvňovať tvorivý proces počas špecifikácie ich vozidla sa každé auto nakoniec stane jedinečným umeleckým dielom postaveným podľa najvyšších štandardov a podľa želania našich zákazníkov. Kvalifikovaní remeselníci vyberajú a ručne vyrábajú iba tie najkvalitnejšie materiály. Náš vysoko vyškolený personál podrobne skúma všetky detaily, aby sme zaistili, že budeme aj naďalej dodržiavať najextrémnejšie štandardy kvality, pričom filozofiu spoločnosti Koenigsegg zachováme nedotknutú.
Odvtedy až doteraz Vďaka Christianovej jedinečnej jazde a vízii sa jeho autá aj spoločnosť naďalej pohybujú rekordnou rýchlosťou. Christian a jeho tím sa za relatívne krátke obdobie stali odborníkmi vo svojom odbore a spochybnili desaťročia staré zriadenie supervozidla. Rovnako ako jeho autá, išla Christianova spoločnosť rekordným tempom. V roku 2002 začala spoločnosť Koenigsegg sériovú výrobu modelu CC8S, ktorý bol plne homologizovaný a nárazovo testovaný pre európsky trh. Guinness, ktorý je pre začínajúcu spoločnosť úžasný, dal modelu CC8S titul - Najvýkonnejší sériový automobil na svete vôbec a Jeremy Clarkson - pán Top Gear - označil model CC8S za svoj obľúbený supercar v tvrdej konkurencii. Svetu sa preukázalo, že vášnivý a oddaný mladý muž je skutočne schopný konkurovať starým zavedeným značkám automobilov. V roku 2005 sa model Koenigsegg CCR stal najrýchlejším sériovým autom na svete a prekonal deväťročný Guinnessov svetový rekord stanovený McLarenom F1. V roku 2006 získal Koenigsegg CCX rekord v top kôl s časom, ktorý nebol prekonaný viac ako dva roky. Koenigsegg CCXR bol prvý „zelený“ Hypercar na svete, navrhnutý a kalibrovaný tak, aby fungoval na biopalivo E85 a E100, ako aj na bežný benzín. V tom čase to bolo skutočne prielomové, pretože automobilový priemysel sa vôbec nesústredil na „zelený“ aspekt. Dnes spoločnosť Koenigsegg neustále vytvára nové rekordy a zamestnáva okolo 400 zamestnancov na plný úväzok. Každý pracuje pod priamym Christianovým vedením. Každý z Koenigseggov je pod dôkladným dohľadom Christian vytvorený a starostlivo zostavený úzko prepojenou skupinou automobilových remeselníkov podľa najvyšších možných štandardov.