90. roky priniesli rozšírenie veľkosti predajní na trojnásobok z 1 400 štvorcových stôp (130 m 2 ) na priemerných 4 500 štvorcových stôp (420 m 2 ). Tento trend pokračoval aj v roku 2002, kedy mal priemerný obchod Victoria's Secret 6 000 štvorcových stôp (560 m 2 ). V roku 2000 Los Angeles Times informovali, že spoločnosť pokračovala v praxi „britského vzduchu – alebo toho, čo si reťazec so sídlom v Ohiu myslí, že Američania veria, že je britské. Boudoirish . Tony. Upscale.“ [96] Do roku 2010 bolo v Spojených štátoch 1000 obchodov so spodnou bielizňou Victoria's Secret a 100 nezávislých kozmetických obchodov Victoria's Secret, väčšinou v nákupných centrách, ktoré potom ponúkali podprsenky, nohavičky, pančuchový tovar, kozmetiku a oblečenie na spanie.