Po založení značky vzniklo päť obchodov so spodnou bielizňou spoločnosti predaných v roku 1982 Leslie Wexner . [8] Wexner rýchlo expandoval do amerických nákupných centier, čím sa spoločnosť rozrástla na 350 obchodov na národnej úrovni s tržbami 1 dolár miliardy do začiatku 90. rokov, keď sa Victoria's Secret stala najväčším predajcom spodnej bielizne v Spojených štátoch. Od roku 1995 do roku 2018 bola Victoria's Secret Fashion Show podstatnou súčasťou imidžu značky, 90. roky 20. storočia boli svedkom ďalšej expanzie spoločnosti do nákupných centier spolu s predstavením „zázračnej podprsenky“, novej značky Body by Victoria a vývojom radu vôní a kozmetiky. V roku 2002 Victoria's Secret oznámila spustenie PINK , značky, ktorej cieľom bolo osloviť tínedžerov. ktorá predstavovala každoročné predstavenie modelov, ktoré spoločnosť propagovala ako fantasy Angels. Počnúc rokom 2008 sa Victoria's Secret rozšírila medzinárodne, s maloobchodnými predajňami na medzinárodných letiskách, franšízami vo veľkých zámorských mestách a v obchodoch vlastnených spoločnosťami po celej Kanade a Spojenom kráľovstve.