Motorizácie
Údaje sú v nasledovnom poradí:
Model,Roky výroby,Motor,Typ motora,Objem valcov,Max. výkon,Max. krútiaci moment,0 – 100 km/h - čas uvedený v zátvorke platí pre automatickú prevodovku
1.9TiD 2006 – 2009 Fiat JTD radový 4-valec, vznetový 1 910 cc 110 kW/150 HP pri 4 000 ot/min 320 Nm pri 2 000 ot/min 10,1 (10,7) s
2.2TiD 2002 – 2006 Opel Ecotec X22DTH radový 4-valec, vznetový 2 171 cc 88 kW/120 HP pri 4 000 ot/min 280 Nm pri 1 500 ot/min 11,0 s
3.0 V6TiD 2001 – 2006 Isuzu DMAX V6, vznetový 2 958 cc 129 kW/176 HP pri 4 000 ot/min 350 Nm pri 1 800 ot/min 8,9 s
2.0t 1998 – 2009 B205E radový 4-valec, benzínový 1 985 cc 110 kW/150 HP pri 5 500 ot/min 240 Nm pri 1 800 ot/min 9,8 (10,2) s
2.0t BioPower 2005 – 2009 B205E radový 4-valec, E85 1 985 cc 132 kW/180 HP pri 5 500 ot/min 280 Nm pri 1 800 ot/min 8,5 (9,0) s
2.3t BioPower 2006 – 2009 B235L radový 4-valec, E85 2 290 cc 154 kW/210 HP pri 5 500 ot/min 310 Nm pri 1 800 ot/min 7,9 (8,5) s
2.3t 1998 – 2001 B235E radový 4-valec, benzínový 2 290 cc 125 kW/170 HP pri 5 500 ot/min 280 Nm pri 1 800 ot/min 8,7 (9,3) s
2.3t 2001 – 2009 B235E radový 4-valec, benzínový 2 290 cc 136 kW/185 HP pri 5 500 ot/min 280 Nm pri 1 800 ot/min 7,9 (8,5) s
2.3T 2004 – 2005 B235L radový 4-valec, benzínový 2 290 cc 162 kW/220 HP pri 5 500 ot/min 310 Nm pri 2 500 ot/min 7,9 (8,5) s
3.0t V6 1998 – 2003 L81 V6, benzínový 2 962 cc 147 kW/200 HP pri 5000 ot/min 310 Nm pri 2 500 ot/min 8,3 (auto) s
Aero 1999 – 2001 B235R radový 4-valec, benzínový 2 290 cc 169 kW/230 HP pri 5 500 ot/min 350 Nm pri 1 900 ot/min 6,9 (7,3) s
Aero 2002 – 2005 B235R radový 4-valec, benzínový 2 290 cc 184 kW/250 HP pri 5 300 ot/min 370 Nm pri 1 900 ot/min 6,9 (7,3) s
Aero 2006 – 2009 B235R radový 4-valec, benzínový 2 290 cc 191 kW/260 HP pri 5 300 ot/min 350 Nm pri 1 900 ot/min 6,9 (7,3) s
POZNÁMKA- prehľad motorov nezahrňuje druhú generáciu modelu SAAB 9-5 vyrábanú v rokoch 2010-2011
Všetky motory z vývoja značky SAAB boli štvorvalcové oturbené benzínové motory s obsahom 2 a 2,3 litra.
Vychádzajú zo série motorov SAAB H, označené ako B235 (výkonnejšie verzie o obsahu 2,3 litra) a B205 (obsah 2,0l). Písmeno B v označení motora pochádza z histórie, keďže rada motorov SAAB H, sú inováciou motorov SAAB B. Všetky motory sú vybavené zapaľovaním Trionic, všetky s usporiadaním valcov Inline-4.