Prvá generácia
-výroba prebiehala od roku 1997 do roku 2009 vo variante sedan a 1998-2010 ako kombi
-kombi verzia má netypicky menší kufor ako verzia sedan
-niekoľko výbavových stupňov (Linear, Arc, SE, Griffin, Vector a najvyššia Aero)
-konkurencia pre BMW radu 3,5; Audi A6; Mercedes C, E
-prvé auto na svete vybavené ventiláciou sedadiel
-k dispozícii boli automatické prevodovky (spočiatku štvor a neskôr aj 5 stupňové) a 5 stupňová manuálna prevodovka (nedala sa kombinovať s motorom V6 od GM)
-auto prekonalo 2 facelifty, prvý v roku 2001 a druhý v roku 2005
-dĺžka sa pri faceliftoch mierne menila, no približné rozmery sú dĺžka 4,9 metra, šírka 1,8 metra, výška 1,5 metra a rázvor 2,7 metra
POZNÁMKA-vozidlo na obrázku je verzia po prvom facelifte z roku 2001, jedná sa o verziu Aero
Druhá generácia
-od roku 2010 do 2011
-vo verzii sedan varobených 11 280 kusov
-kombi verzia je veľmi vzácna a vyrobilo sa 25 prototypov
-mnoho dielov zhodných s Opelom Insignia