World-Of-Warcraft-Logo.jpg, 475kB
Historia System hry Frakcie Mesta Profesie

Odkazy:

images.jpg, 2,8kB 999400_582145925161157_313774378_a.png, 3,8kB
1512767_672815829406585_861196843_a.jpg, 6,8kB

System hry

Hra potrebuje prístup na internet. V protiklade s predchádzajúcimi dielmi série vo World of Warcraft neexistuje možnosť off-line hrania, ani stabilný príbeh. Na začiatku sa hráč objaví v niektorej zo štartovných lokalít, kde plní úlohy (tzv. questy) zadané rôznymi postavami a zabíja príšery. V súčasnosti však existuje oveľa viac foriem questov, napríklad zabiť príšeru, zobrať z nej vec/i a použiť ju apod.

Až po dosiahnutí vyššej úrovne sa odporúča boj s tzv. elitnými monštrami, ktoré sú oveľa zdatnejšími súpermi než "normálne" príšery rovnakej úrovne. Vysokú koncentráciu elitných protivníkov je možné nájsť v špeciálnych bludiskách, tzv. "instance"-och=dungeonoch (bludiskách). Tie vo väčšine prípadov prepadajú skupiny hráčov podobnej úrovne.

Tieto tzv. "raid"-y predstavujú ďalšiu úroveň hrania World of Warcraft, čo predpokladá určité sociálne vzťahy medzi hráčmi. A to sú group (slov. skupina) tvorená dvoma až piatimi hráčmi, môžu sa vidieť na mape a skúsenosti (experience) potrebné na vyšší level sa delia rovnomerne medzi nich. Najvyššiu úroveň spolupatričnosti hráčov predstavujú guildy. Hráči v guildách si zadarmo dávajú veci maju spoločný chat (tzv. guild chat), stretávajú sa, často chodia spolu do inštancií=dungeonov, kde sa dajú získať lepšie veci. Tieto pevne zomknuté spoločenstvá súperia medzi sebou o uznanie a rešpekt.


Player vs. Player(PvP) bitky hrac proti hracovi sa uskutocnuje:
BATTLEGROUNDY



Areny




Player vs. Enviroment(PvE) hrac proti hrou ovladanym monstram:
-Dungeony 5 hracov
-Raidy 10 hracov a 25 hracov