Historia System hry Frakcie Mesta Profesie |
System hryHra potrebuje prístup na internet. V protiklade s predchádzajúcimi dielmi série vo World of Warcraft neexistuje možnosť off-line hrania, ani stabilný príbeh. Na začiatku sa hráč objaví v niektorej zo štartovných lokalít, kde plní úlohy (tzv. questy) zadané rôznymi postavami a zabíja príšery. V súčasnosti však existuje oveľa viac foriem questov, napríklad zabiť príšeru, zobrať z nej vec/i a použiť ju apod. Až po dosiahnutí vyššej úrovne sa odporúča boj s tzv. elitnými monštrami, ktoré sú oveľa zdatnejšími súpermi než "normálne" príšery rovnakej úrovne. Vysokú koncentráciu elitných protivníkov je možné nájsť v špeciálnych bludiskách, tzv. "instance"-och=dungeonoch (bludiskách). Tie vo väčšine prípadov prepadajú skupiny hráčov podobnej úrovne. Tieto tzv. "raid"-y predstavujú ďalšiu úroveň hrania World of Warcraft, čo predpokladá určité sociálne vzťahy medzi hráčmi. A to sú group (slov. skupina) tvorená dvoma až piatimi hráčmi, môžu sa vidieť na mape a skúsenosti (experience) potrebné na vyšší level sa delia rovnomerne medzi nich. Najvyššiu úroveň spolupatričnosti hráčov predstavujú guildy. Hráči v guildách si zadarmo dávajú veci maju spoločný chat (tzv. guild chat), stretávajú sa, často chodia spolu do inštancií=dungeonov, kde sa dajú získať lepšie veci. Tieto pevne zomknuté spoločenstvá súperia medzi sebou o uznanie a rešpekt. Player vs. Player(PvP) bitky hrac proti hracovi sa uskutocnuje: |