Vlastnosti motora


Úvod Zmeny Dizajn Motor Prehliadka

Ako bude vyzerať koncepcia motora ?

Na koncepcii sa nič nemení. A to je dobré nielen z pohľadu centrálne umiestneného motora. Audi R8 V10 ostáva totiž verné atmosférickým motorom, čo je dnes pomaly vzácnosť. Pred zadnou nápravou pracuje vynovený 10-valec 5,2 FSI so suchou kľukovou skriňou, doplnený prídavným nepriamym vstrekovaním paliva. Novinkou je aj štart-stop systém a vypínanie jednej vetvy valcov systémom COD (cylinder on demand) pre zníženie spotreby paliva. Na výber budú dve výkonové verzie. Slabšia pre R8 V10 FSI s výkonom 397 kW a silnejšia pre R8 V10 FSI Plus s výkonom až 449 kW. Už základ má tak o 81 kW vyšší výkon ako jeho predchodca.

audi-r8-2015-nestandard2.jpg, 47kB
>
Pripravil : Dominik Rojík ! Gymnázium Ľ.Štúra