Na rozdiel od bežných reštaurácií, ktoré počas pandémie zaznamenali významný úbytok svojich zákazníkov, alebo museli úplne zavrieť, fastfoodom McDonald's sa začalo ešte viac dariť. Vďačia za to najmä svojej všestrannosti a predaju cez tzv. drive-through. Tento predaj funguje tak, že si svoje jedlo objednáte priamo so svojho auta pri tzv. kiosku. Následne cez okienko zaplatíte a aj dostanete svoju objednávku hotovú, a to v priebehu niekoľkých minút. Počas celého procesu pritom nemusíte vystúpiť z auta a zároveň si držíte odstup od ostatných zákazníkov ale aj zamestnancov reštaurácie. Vzhľadom na to, že McDonald's prebral počas pandémie zákazníkov reštauráciám, ktoré museli svoje prevádzky zatvoriť, a zároveň denne v priestoroch reštaurácie pracovalo menej zamestnancov, zisky tejto populárnej siete fastfoodov vzrástli.